Deze website maakt gebruik van cookies.   Meer informatie Sluiten

Revalidanten

Binnen een revalidatiecentrum leert u omgaan met tijdelijke en/of blijvende beperkingen in de ruimste zin van het woord. Dat kan gaan om lichamelijke en/of cognitieve beperkingen (het vermogen om te leren en te begrijpen). Samen met u doen we er alles aan om uw dagelijks functioneren te verbeteren.

Klinische en poliklinische revalidatie

U bent bij ons welkom voor dagbehandeling (poliklinische behandeling), of u kunt dag en nacht in ons centrum verblijven (klinische behandeling).Uw behandeling vindt plaats door een gespecialiseerd team onder leiding van de revalidatiearts. Uw eigen hulpvraag vormt hierbij het vertrekpunt. In overleg met u stellen we vast wat uw persoonlijke doelstellingen zijn en welke begeleiding en behandeling u hiervoor nodig heeft.


Wat wilt u weten?

  • Waar kan ik parkeren op de locatie Uden?

    Het is mogelijk om naast Hotel Udens Duyn te parkeren. Heeft u vragen over het parkeren bij Hotel Udens Duyn? Neem dan contact op met telefoonnummer (0413) 40 89 15.

    lees meer...
  • Hoe ziet het revalidatieproces eruit?

    Nadat wij uw verwijzing hebben ontvangen, bespreekt de revalidatiearts tijdens een eerste polikliniek bezoek uw hulpvraag . Mogelijk is op dat moment nog een onderzoek nodig om te achterhalen of wij u de behandeling kunnen bieden die u nodig heeft. Wanneer u bij ons in behandeling komt, bespreekt u met de arts of de physician assistant het vervolgtraject. Het traject bestaat uit drie fasen: de observatie-, behandel-, en afrondingsfase.

    lees meer...
  • Wie kan mij verwijzen naar een revalidatiearts?

    Uw huisarts of specialist kan u verwijzen naar onze revalidatiearts. Deze verwijzer stuurt dan - als u daarmee akkoord gaat - uw gegevens naar ons op. Onze revalidatiearts stelt vast welke collega u het beste kan begeleiden. Wanneer u in het ziekenhuis ligt kan uw behandelend specialist een consult aanvragen bij onze revalidatiearts. Deze beoordeelt dan of u bij ons inderdaad aan het juiste adres bent.

    lees meer...
  • Wordt mijn behandeling vergoed door mijn zorgverzekeraar?

    Uw verzekering vergoedt, als u een indicatie heeft van een revalidatiearts, de kosten van een klinische en een poliklinische revalidatiebehandeling. Hierbij passen we de landelijk geldende regels toe.

    lees meer...
  • Wat zijn de bezoektijden van de kliniek?

    Wanneer u een familielid of naaste wilt bezoeken in onze kliniek, bent u van harte welkom.

    lees meer...
  • Welke vacatures heeft Tolbrug?

    Werken bij Tolbrug betekent werken in een goed sociaal klimaat met een uitgebreid pakket van aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Daarnaast besteedt Tolbrug veel aandacht aan personeelsontwikkeling.

    lees meer...
  • Waar kan ik een routebeschrijving vinden?

    De route per auto naar de locatie 's-Hertogenbosch is hieronder uitgewerkt.

    lees meer...
  • Waar kan ik parkeren op de locatie in 's-Hertogenbosch?

    U kunt parkeren in de bezoekersparkeergarage van het JBZ of op het parkeerterrein van het JBZ. Beiden bevinden zich aan de Henri Dunantstraat. Op beide locaties zijn ook gehandicaptenplaatsen. Het parkeren is betaald. Tolbrug heeft 9 parkeerplaatsen voor gehandicapten meteen voor de ingang beschikbaar voor gehandicapten met een gehandicaptenkaart van de gemeente. Alleen deze parkeerplaatsen zijn gratis (lees verder).

    lees meer...
  • Welke bussen rijden er naar het revalidatiecentrum?

    Er komen diverse bussen langs Tolbrug en het Jeroen Bosch Ziekenhuis (op weg van en naar het treinstation ‘s-Hertogenbosch-Centraal). Plan uw reis op 9292ov.nl of bel 0900-9292 (€ 0,70/minuut).

    lees meer...
  • Is er een taxihalte / taxi opstapplaats bij de ingang van Tolbrug?

    Ja, er staan taxi’s op het voorplein van het Jeroen Bosch Ziekenhuis / Tolbrug.

    lees meer...